29 mars 2011

Godmorgon!
En dramatisk straffläggning fick avgöra det sista kvartsfinalmötet mellan AIK-Falun. Grattis Falun.
Oklart om vår resa tidigareläggs på grund av detta. Skulle tro det. Längtar lite extra till Thailand just nu.

Det var tungt att gå upp idag, kändes verkligen konstigt och tomt. Behövde inte ta med mig mina nycklar till jobbet. Hädanefter kommer min man befinna sig på hemmaort. Planeringen för matcher i veckan uteblir, ingen resa till Katrineholm på torsdag. Så nu har vi all tid i världen för varandra. Hur bra är inte det? Kärlek till Dig Kim. Du har gjort en fantastisk säsong!

Nu är det jobb som gäller fram till eftermiddagen. Därefter vill jag svettas av mina aggressioner hos vännerna på MåBättre.


Snart är vi här igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0